Sabtu, 15 Ogos 2015

Tumit Merekah Baik Dalam Masa 3 Hari

Assalammualaikum dan salam sejahtera...
Happy weekend semua..
Ada lagi yang pegi open house x?? saya pun nak g jugak.. tapi malam ni majlisnya.. hehe..

Ari ni nak membebel pasal tumit merekah.. makin meningkat umur.. makin teruk merekah kat kaki tu kan??? Ada setengah orang sampai sakit.. Betul kan?

Dulu saya pun alami masalah ni.. Macam2 jenis krim dan lotion saya sapu tuk hilangkan masalah rekahan tumit kaki ni.. Dari yang murah sampai la yag mahal.. Tapi semuanya xmenjadi.. Tapi saya x putus asa.. Saya terus cari dan mencari krim yang betul2 boleh beri kesan terbaik..

Saya cuba krim Multipurpose Shaklee ni.. Herbal Blend namanya.. QAlhamdulillah.. selepas menggunakan secara konsisten kesan rekahan semakin hilang.. guna xsampai 1 tiub pun.. harga xyah ckp.. memang super duper jimat.. Hehe..

Ni saya belanja 1 testimoni pengguna selepas mencuba Herbal Blend tuk masalah tumit kaki.. Hanya dalam masa 3 hari sahja.. beliau dh dapat kesan yang sangat memuaskan hati..


Kesan rekahan semakin berkurang.. bukan kurang sikit.. tapi kurang banyak kot.. Haa... testimoni ni xde edit2 tau.. memang original ni.. hehe.. cepat2.. sape nak try meh whatsapp saya yer.. Free consultation saya bagi.. xyah bayar.. hehe

Boleh hubungi saya di:-
Whatsapp: 01133542186
Facebook: Natrah Arshad
Email: natrah131@gmail.com
SID: 1075486

Tiada ulasan:

Catat Ulasan